zaterdag 30 juli 2011

DCL # 101: kaartje voor Mina

Nog een kaartje die naar mijn mening wel voldoet aan zijnde niet rechthoekig, vierkant of rond is het kaartje wat ik heb gemaakt voor Mina haar 25-jarig huwelijk. Ik weet niet of ze het kaartje al binnen heeft, maar ik post het wel alvast zodat ie mee kan doen in de challenge van DCL. Het is een Diamond Fold Card, waar ik deze tutorial voor heb gebruikt. Ik wens Mina alvast een fijne dag en ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.





Voor meer foto's lees dan verder.






10 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerking Lisanne, leuke tutorial, die gaat op mijn to do lijstje...
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lisan, deze is super leuk! Ik heb die stickers ook eens gebruikt, ze zijn leuk he? Wanneer gaan we samen challengen? x Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,

    Deze is echt erg leuk, ik vind het erg moeilijk om iets te verzinnen.

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, heel sjiek met zwart/rose en een heel leuk model. ;)Toppie!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker op dreef zeg! Gisteravond was ik hier al even, maar het was me te laat om me nog aan te melden als volger, en een reactie te tikken. Vandaar dat ik nu terug ben. Zie ik gelijk een heleboel nieuwe creaties, en ook nog dat je mijn naam noemt. Heel erg leuk! Kom al regelmatig bij je vriendinnetje langs, en straks dus ook bij jou! Gezellig! Je maakt hele leuke dingen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Ik heb je kaart ontvangen, hij is super leuk ook het model kaart vind ik erg leuk, heel erg bedankt voor je kaart, heb hem op mijn site gezet, met je link erbij!
    lieve groeten Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk uitgevoerd en gemaakt bedankt voor het meedoen van dcl

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi zeg. Het ziet er knap ingewikkeld uit. Dank voor de link. Zal eens gaan kijken.
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk model en prachtig uitgevoerd. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen