zaterdag 23 juli 2011

CFY #20 deel 2

Zoals ik net al zei hou ik van home decoration, dus hier nog een projectje van mijn kant. Elk jaar hebben wij een aantal kermissen in de buurt waar we met vrienden en vriendinnen heen gaan, maar de kermis in 't Zand is toch niet te evenaren. Elk jaar is het daar 4 dagen feest, waarvan ik er 3 meemaak. De 3e dag is het foute klerendag en komt iedereen in de meest foute kleren naar de kroeg. Tijdens mijn verhuizing kwam ik van 2009 erg veel foto's in een doosje tegen, en eigenlijk waren ze te leuk om in het doosje te laten zitten. Daarom heb ik er iets moois van gemaakt voor op m'n schouw, zo krijgen de foto's de aandacht die ze verdienen ;)

Ik heb twee canvasdoekjes gepakt die ik zowel aan de voorkant als achterkant heb versierd met papier, foto's, swirls en teksten. Deze heb ik vervolgens met scharniertjes aan elkaar gezet, zodat deze goed kan blijven staan en goed aan alle kanten te bekijken is.




Voor meer foto's kijk verder!















5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf gemaakt, het ziet er echt super uit!!
    Leuk idee!!
    Leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Super leuk en vrolijk. Hier wordt je blij van, als je er naar kijkt. Leuke, feestelijke foto's! Leuk dat je meedoet bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Goed idee om van twee canvasjes zo'n tweeluik te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk zeg! Lekkere foute foto's met dat vrolijke papier en mooie details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuk idee hoor. leuk dat je hebt meegedaan bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen