vrijdag 5 augustus 2011

Mojo Monday #202

On first sight the Mojo Monday sketch of this week looked very nice, so I thought I'm gonna give it a try. But along the way I couldn't get the "mojo". Finally I interpreted the sketch not literally and gave it my own twist.I hope you'll like it.

Bij Mojo Monday hadden ze deze week een sketch die ik er op het eerste gezicht leuk uit vond zien, maar toen ik er eenmaal mee bezig was kwam ik er toch niet echt uit. Het was allemaal een beetje veel. Maar een sketch is iets om je op weg te helpen, op een idee te brengen. Dus uiteindelijk heb ik een eigen draai aan de sketch gegeven en de onderdelen op m'n eigen manier toegevoegd aan de kaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.











1 opmerking:

  1. Kijk, dat is nou het mooie van sketches! Hij is leuk geworden, hoor! Mooi label ook (waar is die van?)... Ik zag trouwens dat ze bij hobbyvoordeel ook die embossingmatjes hebben (mocht je die nog niet hebben gekocht)... misschien tot morgen bij popweekend x Dien

    BeantwoordenVerwijderen