zaterdag 23 juli 2011

CFY #20 deel 1

Challenges for You heeft nu, vind ik, een erg leuke challenge, namelijk Home Decoration. Ik vind het erg leuk om dingen te maken voor in huis, voor mezelf, maar ook voor anderen. Met veel plezier ben ik dan ook aan de slag gegaan de afgelopen dagen. Mijn eerste project was een alternatief prikbord. Ik heb heel erg veel foto's, maar eigenlijk niet veel plek om deze in huis op te hangen. Foto's in lijstjes wissel ik niet zo snel en ik vind het eigenlijk wel leuk om steeds iets andere foto's te laten zien, zo is het prikbord steeds anders. Ook kan ik er kaartjes tussen stoppen of belangrijke things to do!

Bij de Action heb ik een lijst canvas doek van Cars gekocht van 40 bij 80 cm. Om dit doek heb ik stof vastgemaakt. Daar overheen heb ik lintjes gespannen in 2 kleuren en vervolgens dit op de kruispunten vastgezet met knoopjes. Nu kan ik heel simpel foto's, kaartjes  en andere dingen er tussen stoppen en ook weer wisselen. Mijn moeder en een vriendin die de afgelopen dagen hier regelmatig zijn geweest werpen bij binnenkomst even een blik op het bord of er al weer iets is veranderd. Ik ben erg blij met mijn alternatieve prikbord en het past erg goed bij de rest van mijn huis.



Voor meer foto's klik je verder!



7 opmerkingen:

  1. Erg leuk, zo kun je steeds wisselen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Zo kan je lekker veel ophangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt erg leuk!! Bedankt voor je deelname bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en originele manier om je foto's te laten zien! Zo kan je er lekker veel kwijt en gemakkelijk omwisselen met nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan! Zo'n canvas staat ook nog op mijn to-do-list! Zo leuk dat je makkelijk foto's kunt wisselen! En ook erg leuk om ontvangen kaarten in te stoppen. Viel het erg tegen om de knopen vast te zetten op het canvas? Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, en superhandig!! Ik heb ook altijd ruimtegebrek voor al mijn foto's. Dit is wel een heel handig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook heel erg leuk gedaan, toppie idee. bedankt voor je deelname aan CFY.

    BeantwoordenVerwijderen