donderdag 15 mei 2014

Mijn moederdag creatie

Voor moederdag ben ik vol goede moed aan de slag gegaan met een leuk projectje. Doel: een kaart voor mijn moeder en mijn schoonmoeder. Maar jullie raden het misschien al. Het project was iets te veel werk, dus het was niet mogelijk voor beide een versie van deze mooie kaart (of je zou het kunnen gebruiken als super klein minialbumpje) te maken. Net op het nippertje kreeg ik die voor mijn eigen moeder af, dus werd het een andere kaart voor mijn schoonmoeder. Maar beide waren ze er zeer blij mee.




Voor dit kaartje voor mijn moeder gebruikte ik een heel mooi glanzend roze papier die ik nog tussen mijn stapel met grote vellen vond. Een ideaal papiertje voor dit project. In alle drie de delen zit een tagje met daarop foto's en een berichtje speciaal voor mijn moeder.


Voor mijn schoonmoeder was ik iets in tijdnood, maar is het me toch gelukt een simpel, maar leuk kaartje te maken.


1 opmerking:

  1. Ze zijn beide erg leuk geworden. Ik snap het heel goed dat er in het projectje heel wat werk is gaan zitten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen