dinsdag 13 mei 2014

Lief babykaartje

Daar ben ik weer!! 10 maanden sinds mijn laatste bericht, maar ik heb weer frisse moed om te beginnen.

De afgelopen maand ben ik twee keer met Nadine mee geweest naar Bij Oma Dee om lekker te gaan scrappen en dit heeft mij er toe aangezet om toch mijn blog weer nieuw leven in te blazen, in plaats alleen die van anderen te volgen.

Door het volgen van andere blogs kwam ik ook op de liftchallenge terecht, dus jullie raden het misschien al. Het kaartje hieronder is geïnspireerd op deze kaart.



Bij ons in het dorp zijn op dit moment meer dan 10 zwangeren, dus een voorraadje kaarten daarvoor is wel handig. Voor deze kaart heb ik het blokje Sweet Girl van Echo Park gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ga mijn best doen weer regelmatig een nieuw bericht te plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent snel! En wat een vrolijk lief kaartje, heel schattig! Leuk dat lijntje met al die baby-items. Fijn dat je meedoet aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terug van weg geweest, en dan meteen met deze geweldig gave kaart komen. Kei leuk gedaan. Je bent er inderdaad rap bij met je liftkaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo enthousiast weer verder gaat en ook meteen meedoet aan de Liftchallenge. Met een lief en mooi kaartje ook! Dank je wel voor het meedoen, Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed voornemen!! Hou dit gevoel vast ;-)
    Erg leuke en lieve lift! Tof gedaan en erg leuk dat je meedoet, en je bent heul snel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen